16 november 2010

Heldag i skolan

Idag har jag varit i skolan från klockan 8.30-15.30 och det är första gången på länge så jag är nästan utmattad. Första lektionen var hyffsad. Vi fick en bättre uppfattning om hur det egentligen är för styrkeledaren eller insatsledaren. Andra lektionen var det redovisningar om hur länsstyrelsen arbetar under extraordinära händelser i länet och ärligt talat så förstod jag ingenting, men jag får försöka lista ut det på egen hand innan det kommer en tenta på det.

Efter lektionen var det dags för ett träningspass. Jag försökte snabbt lista ut vad jag skulle träna för att tycka att det var roligt och motiverande och tillslut kom jag fram till att härma nått som några andra tränade häromdagen. Lite utav ett crossfitpass.
Rodd 4000 m. Haken var att efter 2 minuter i roddmaskinen köra 5x50 kg marklyft och 5x30 kg militärpress. När vi rodde över mållinjen (4000 m) stod klockan 16.47 och nästa gång är det bara att försöka slå det. Sen var det bara att hoppa in och njuta lite av att basta.



På hemvägen stannade jag och John och handlade och när vi kom hem blev det en mumsig Pasta/kycklingsallad. Nu tv mys och sen sängen.

Fortfarande inte hittat tillbaka till motivationen för detta yrke och inte hört nått från Anticimex heller vilket är himla tråkigt.

Håll tummarna med och åt mig. Vem vet det kanske hjälper lite grann.

Nee tv var det hej svejs.

Inga kommentarer: