13 november 2010

Kärlek och Helg

Igår hämtade jag upp Älsklingen på stationen inne i Lund och samma känslor som alltid dök upp i kroppen. Efter 7 månader tillsammans pirrar det fortfarande lika mycket :)
Vi åt därefter god mat och tog en fika innan vi åkte tillbaka till Södra Sandby och villan jag bor i, för att sen bara mysa och ta det lugnt.
Idag har vi promenerat och sen även varit en sväng till Nova Lund som är ett bamsestort köpcenter. Nu är vi hemma och ska bara vara hela kvällen.
 Mat, glögg, sen popcorn och tv det låter väl bra va :)

Jag kan inte låta bli att längta och drömma mig hem. Jag har sökt ett jobb och jag hoppas verkligen att jag får det. Är inte den mest erfarna inom den branschen men jag är verkligen villig att lära mig för nu vill jag helt enkelt känna mig hemma ordentligt börja bygga upp något som jag tror kallas ett vuxet liv. Trodde aldrig jag skulle komma dit men nu är jag där och jag har aldrig längtat efter något så mycket som just det. Vissa tycker jag är konstig och att jag har för bråttom, jag tycker och känner att jag redan upplevt en himla massor och nu vill jag bara varva ner, komma närmare min familj samt vänner, sen bygga en vardag i Norrköping med Älsklingen. 

                                  Älskar dig mamma!

Om det är någon som läser min blogg som undrar över något så tveka inte och fråga. Jag svarar alltid.

2 kommentarer:

millan sa...

varför skulle det vara konstigt ? vi vill alla känna trygghet och vara nära vänner och familj! kram på dig

LIVET FORTSÄTTER sa...

Tycker om att du kommenterar fortsätt med det.