18 november 2010

Ingen motivation idag!

Idag efter skolan åkte jag raka spåret hem och städade lite i köket för jag hade ingen lust att träna. Tänkte att jag skulle ut och springa en runda senare. Hoppas någon vill följa med och hålla mig sällskap för idag är jag inte sugen på att göra det själv.

Jag behöver hjälp för trots att det bor åtminstone 5 snart utbildade brandmän här så kan vi inte få diskmaskinen att diska rent. Nu har jag gjort rent filtret och jag har tagit upp de snurrar som sprutar vatten och försökt få dom rena. Det är dock väldigt svårt att få dom rena för dom går inte att dela på. Jag har kört diskmaskinen tom en gång och nu undrar jag om det finns något mera knep? Om någon vet nått så skriva gärna och berätta.

Annars har dagen varit väldigt intressant. Vi har fått större inblick i hur IR kameran fungerar praktiskt och även gått igen skumsystem och släckbilen igen. Det behövdes iallafall för min del eftersom vi ska kunna det på eximinationerna sen.
Imorrn blir det föreläsning sen hemgång med ett träligt veoliatåg i 4 timmar. Det ska dock bli väldans skönt att få komma hem igen en sväng och mysa med Henka.

4 kommentarer:

Mariama sa...

Hej Cirkustjejen
Det finns en flaska man kan köpa med diskmaskinsrengöring, ser ut som en sköljglansflaska blå, sätter den upp och ner i maskinen och kör ett program.Kommer ej ihåg närket
Ha det Gött!
Mariana

LIVET FORTSÄTTER sa...

Tack för tipset det ska vi prova

Anonym sa...

ja sen finns det oxå rengöringstabletter att lägga i som ska kalka av o göra fint :) Jag kör en tablett var 6 mån. Kram till dig

//Sarha

Anonym sa...

ja sen finns det oxå rengöringstabletter att lägga i som ska kalka av o göra fint :) Jag kör en tablett var 6 mån. Kram till dig

//Sarha