17 november 2010

KALLT!

 Idag har jag frusit precis hela dagen nästan. Vi har haft lektion i hur man sanerar olja från ex sjöar, hav eller bäckar/åar. Visst har det varit intressant men jag tyckte det var så kallt hela tiden så det var svårt att njuta av det.
Efter skolan tränade vi en snabbis på gymmet och idag blev det axlar och mage.
Nu har vi förberett en god måltid med rotfrukter, fläskfilé och svampsås. Jag säger bara mums eller som Anna brukar säga delikat!



Imorrn är det praktiskt hela dagen också. Fast imorrn blir det varmt istället, först rökdykning där vi ska lära oss hur IR kameran fungerar i praktiken och sen ska vi gå i genom basbilen och skum vad nu det innebär?

Snart får jag åka hem igen och det ska bliiiiii så najs. Jag ska få fika besök på fredag av Helene och ha vin/tjej kväll på lördag! Sen ska jag mysa resten av helgen och tiden  med min älskade älskling som jag älskar såååååååå mycket.

Hej svejs nu är det mat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul att du bloggar igen :) Ska föja den!
Kram Sarha

LIVET FORTSÄTTER sa...

Hihi Tack TAck