20 november 2010

Vinkväll

Just nu sitter jag hemma hos min bästa vän Camilla och har en underbar kväll. Det var hur länge sen som helst jag var här och för varje gång jag kommer hit blir det bara mysigare och även katterna hon har blir goare. Camilla är en vän som jag har känt sen jag var noll och hon är och kommer alltid att vara min bästa vän. Att veta att jag har en sån kompis betyder oerhört mycket för mig. Jag vet att även om hon har det jobbigt så ställer hon upp och pratar med mig om jag har det jobbigt. Ikväll har även hennes granne tittat in Pernilla som är himla trevlig person som jag aldrig träffat tidigare. Nu är jag glad för det för hon är en energikälla.

Om du haft en vän från barndomen, hur är det mellan er nu och på vilket sätt umgås ni? Skulle vara intressant att veta för att den personen jag känt längst är den enda som fortfarande jag vet finns där i vått och torrt. Älskar dig!

1 kommentar:

millan sa...

ahhh du är bara för underbar, tack för senaast hahah var sååå bakis igår =) men det var de värt pussen