30 november 2010

Helg och ny vecka

I helgen kom hjärtat hit och på lördagen var det dags för fest med halvklassen. Det enda jag kan säga att den var rolig och lyckad. Trodde det skulle dö ut ett tag men tillslut fick vi igång den och den slutade på Slagthuset i Malmö med dans och glada miner.
Söndag var jag trött, trött och åter trött, plus att jag vaknade upp med kli på läppen... Detta betyder munsår de närmaste två veckorna. Ont jobbigt kliit och tråkigt.

Idag i skolan har vi haft pallning och stöttning och det var nått såååå innniiiiii.......... kallt. Men varje lärtillfälle är ett bra sådant :). Efter det blev det gym som jag var jätte omotiverad till. Det gillar jag inte för nu behöver jag verkligen träna och det mycket.
Väl hemma blev det plugg och nu har vi avnjutit en god måltid som bestod av panbiffar med potatis och sås.

Nu har vi samövningar i två dagar med Brandingenjörerna. Det är bland det roligaste vi gör på terminen så det ska bli riktigt roligt. Äntligen få känna på "riktiga" insatser igen.

Ohh nu börjar House hej då!

Inga kommentarer: