23 november 2010

SNYFT

Jag är ganska säker nu på att jag inte får det jobb jag ville ha så gärna. Dom har inte ens hört av sig till mig och sagt att de fått ansökan.
Nu måste jag tänka om igen, försöka hitta något annat jobb eller några andra jobb för att jag vet inte om jag vill plugga direkt eftersom det har varit såå tufft med pengar än längre tid nu.
Idag har iallafall Anna och jag kört ett effektiv plulshöjande pass.
Uppvärmning: 500 m
Ryck/Stöt: 4x10
Armhävningar på kettlebells: 4x10
Kettlebellsswing: 4x10
Burpees 4x10
Cykling 20 min
Efter detta kändes det skönt i kroppen och duschen var välbehövlig.
På vägen hem stannade vi äntligen på Sandbys bibliotek och lämnade tillbaka en cd skiva som vi lånat för länge sen. Att det kan känna så skönt att få något tillbakalämnat haha. Sen handlade vi lite, åkte hem lagade mat och nu sitter vi i soffan som vanligt.
Skolan skriver jag inget om eftersom jag inte orkar försöka förklara vad vi gjorde då jag knappt fattade det själv.
I helgen är dags för halvklassfest och den ska även hjärtat följa med på. Först blir det bowling, mat på O`learys, sen blir det förmodligen hem till Henrika och efter det uttgång. Ska bli roligt då det förmodligen blir den sista innan vi är färdiga med skolan.

Hej Svejs

Inga kommentarer: